Maicroft, DSG6 pełza od razu po puszczeniu hamulca, próbuje ruszyć jeszcze jak trzymam hamulec.
Jeżeli silnik został zgaszony przez SS to wtedy trwa to ułamek sekundy dłużej.
Silnik zapala a potem zostaje wrzucony bieg albo puszczone sprzęgło. Nie wiem jak to działa technicznie, takie jet odczucie.
Jeżeli ruszam pod górę to HHC trzyma jeszcze przez 2 sekundy ciśnienie w ukł. hamulcowym od momentu puszczenia pedału hamulca. Jeżeli wzniesienie jest strome to bez dodania gazu czuć, że auto się cofa ale cały czas silnik próbuje podjechać pod górę. Silnik ma zapięty bieg, jest na półsprzęgle, tylko trochę się cofa, wystarczy dodać gazu i auto podjeżdża pod górę.
Moim zdaniem wszystko jest OK.
PrekompilaorVW ma autohold, skoda tego nie mam nawet za dopłatą.
Chciałbym mieć AutoHold, żeby używać go np. w korku. Poza tym AH tak jak SS można wyłączyć przyciskiem.
Jeżeli silnik został zgaszony przez SS to wtedy trwa to ułamek sekundy dłużej.
Silnik zapala a potem zostaje wrzucony bieg albo puszczone sprzęgło. Nie wiem jak to działa technicznie, takie jet odczucie.
Jeżeli ruszam pod górę to HHC trzyma jeszcze przez 2 sekundy ciśnienie w ukł. hamulcowym od momentu puszczenia pedału hamulca. Jeżeli wzniesienie jest strome to bez dodania gazu czuć, że auto się cofa ale cały czas silnik próbuje podjechać pod górę. Silnik ma zapięty bieg, jest na półsprzęgle, tylko trochę się cofa, wystarczy dodać gazu i auto podjeżdża pod górę.
Moim zdaniem wszystko jest OK.
PrekompilaorVW ma autohold, skoda tego nie mam nawet za dopłatą.
Chciałbym mieć AutoHold, żeby używać go np. w korku. Poza tym AH tak jak SS można wyłączyć przyciskiem.
Komentarz